12 Οκτωβρίου 2011

Συνέντευξη Αλεξάνδρα Κόνιακ


Η Αλεξάνδρα Κόνιακ μας συστήθηκε σαν πριγκίπισσα της ελληνικής rnb μουσικής σκηνής. Έκτοτε, έχει προσθέσει πολλά, ετερόκλητα και ενδιαφέροντα στοιχεία στο τραγούδι και τη μουσική της. Μιλήσαμε μαζί της σχετικά με το τι είναι μουσική γι'αυτή, για τις επιρροές της και την τέχνη γενικότερα.

* Άρχισες να ασχολείσαι με τη μουσική σε πολύ μικρή ηλικία, και μάλιστα με την κλασική μουσική.Νιώθεις πως αυτό το -ιδιαίτερο αλλά και μαγευτικό- είδος μουσικής έχει αφήσει το στίγμα του στην καλλιέργειά σου ως άνθρωπο και ως ερμηνεύτρια;
Μεγαλώνοντας αντιλαμβάνομαι όλο και περισσότερο το ρόλο που έπαιξε η κλασική μουσική στη ζωή μου. Νιώθω σαφώς επηρεασμένη. Ψυχικά, κοινωνικά, αισθητικά.. Εμμέσως λοιπόν έχει διαμορφώσει και τον τρόπο που εκφράζομαι πάνω στη σκηνή. Η μουσική όμως, γενικά, ανεξαρτήτου είδους, ασκεί μεγάλη επιρροή πάνω μου.

* Πώς αντιμετώπιζες τη μουσική μεγαλώνοντας;
Με σεβασμό κι απεριόριστη αγάπη, όπως της αξίζει.

* Το τραγούδι ήταν κάτι που το ήθελες από την αρχή της ενασχόλησής σου με τη μουσική, ή "βγήκε στην πορεία";
  Γεννήθηκα μέσα σε μία οικογένεια, όπου στην καθημερινότητά της πρωταγωνιστούσε η μουσική. Ήρθε εντελώς φυσικά κι αυθόρμητα.

* Τι σημαίνει για σένα "καλλιτέχνης";
Σημαίνει να εκφράζεσαι και να μιλάς με τα έργα σου.

* Ασχολήθηκες για αρκετό καιρό και με το θέατρο.
Πιστεύεις πως, βγάζοντας έξω τη μουσική, είναι το είδος τέχνης που σε εκφράζει περισσότερο; Αγαπώ όλες τις μορφές της τέχνης. Το θέατρο, τη μαγειρική, το λόγο, το σινεμά, τη φωτογραφία. Αυτήν την περίοδο έχω πέσει με τα μούτρα στην καινούρια μου φωτογραφική μηχανή, οπότε θα σου απαντήσω πως τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, αυτό είναι που με εκφράζει περισσότερο!

* Ποια είναι τα αγαπημένα σου είδη μουσικής; 
Ακούω τα πάντα, αρκεί να μου προκαλούν ένα όμορφο συναίσθημα.. Λατρεύω τα τραγούδια που με συγκινούν, που με διασκεδάζουν, που με παθιάζουν, που με χαλαρώνουν. Δεν αντέχω την πολλή βαβούρα και τις κραυγές!

* Ποιοι καλλιτέχνες σε έχουν επηρεάσει περισσότερο ως σήμερα;
Αυτό δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Πιστεύω πως υποσυνείδητα, αντλώ στοιχεία από κάθε καλλιτέχνη που ακούω.

* Τραγουδούσες για δύο περίπου χρόνια στο πλευρό του Χρήστου Δάντη. Είναι γνωστό πως βοηθάει πολλά ταλαντούχα παιδιά στα πρώτα τους βήματα. Τι νιώθεις ότι αποκόμισες από εκείνον;
Γνώση, εμπειρία κι αυτοπεποίθηση. Επίσης, θαύμασα και θαυμάζω ακόμη τη σχέση που έχει καλλιεργήσει με το κοινό του. Είναι σπουδαίο να παρακολουθείς τη σχέση αυτή λατρείας κι απ'τις δυο πλευρές. Είμαι ευγνώμων για πολλά. Ακόμη, έχω αποκτήσει πολύ καλους φίλους μέσα σ' αυτά τα δυόμιση χρόνια. Κι αυτό για μένα είναι πολύ σημαντικό.

* Είναι εύκολο για μια νέα καλλιτέχνιδα να αποκτήσει τη δική της μουσική ταυτότητα στην εποχή της εμπορικότητας;
Θέλει μεγάλη προσπάθεια, υπομονή, επιμονή, ειλικρίνεια και στόχο. Ξεκάθαρο στόχο. Εγώ αυτή τη στιγμή είμαι στο στάδιο που θέτω και διαμορφώνω τους στόχους μου.

* Σε γνωρίσαμε μέσα από τους Stavento. Κοιτώντας πίσω, τι σου μένει από εκείνη την περίοδο;
Μια πετυχημένη δισκογραφική συνεργασία και πολλά όμορφα ταξίδια ανα την Ελλάδα και όχι μόνο. Έχουν αποτυπωθεί υπέροχες εικόνες στο μυαλό μου από μέρη και τοπία εντελώς ειδυλλιακά.

* Ξεκινώντας την καριέρα σου από πολύ μικρή, νιώθεις ότι έχασες πράγματα από την ηλικία σου; Θαρρώ πως δε μου έλειψε κάτι. Είχα αυτά που με έκαναν χαρούμενη. Τους φίλους, το σχολείο, τη δουλειά και τις βόλτες μου!

* Έχεις δοκιμάσει να συνθέσεις δικά σου κομμάτια ή να γράψεις δικούς σου στίχους;
Πειραματίζομαι πολύ συχνά, όμως δε δείχνω εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, ακόμη τουλάχιστον. Θεωρώ πως είμαι πολύ άγουρη. Υπάρχουν άλλοι που το κάνουν σαφώς καλύτερα.

* Στο page σου στο myspace, αναφέρεται ότι σύντομα θα κυκλοφορήσει υλικό με την πρώτη σου δισκογραφική δουλειά. Τι έχουμε να περιμένουμε από εσένα δισκογραφικά;
Το δισκογραφικό μου πλάνο διαρκώς μεταβάλλεται και μάλλον είναι για καλό σκοπό! Μόλις υπάρξει κάτι νεότερο θα αναρτηθεί στη σελίδα μου στο facebook όπως επίσης κι ένα project που ετοιμάζουμε αυτόν τον καιρό με έναν πολύ αγαπημένο και ταλαντούχο φίλο.

* Από 2 Οκτωβρίου και για κάθε δεύτερη Κυριακή του χειμώνα θα σε βλέπουμε στο Egomio με τους 1550. Συνεργαστήκατε ξανά το καλοκαίρι. Όσοι σας άκουσαν, είπαν πως τα σπάσατε! Φαίνεται πως έχετε καταπληκτική χημεία πάνω στη σκηνή...
Η πρώτη μας συνεργασία με τα παιδιά ήταν πέντε χρόνια πριν στο Όνομα του Ρόδου. Μοιραστήκαμε τη σκηνή ξανά φέτος το καλοκαίρι κι αφού δοκιμάστηκε για ακόμα μία φορά η χημεία αυτή, αποφασίστηκε να διατηρηθεί και το χειμώνα. Οι 1550, είναι ένα ροκ συγκρότημα, το οποίο κατά τη γνώμη μου, εξελίσσεται χρόνο με το χρόνο, αποτελείται από πολύ καλούς μουσικούς κι έναν εξαιρετικό performer πάνω στη σκηνή. Εκπέμπουν όλοι τους μια ''τρελή'' κι αστείρευτη ενέργεια κι αυτό είναι μάλλον αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν! Στο Egomio λοιπόν! Σας περιμένουμε!

Σ'ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία στις εμφανίσεις σου! Και περιμένουμε το άλμπουμ σύντομα!