14 Ιανουαρίου 2012

Mail Interview με την Red Aura

Η Red Aura μίλησε στο Σάκη Αλεξανδρόπουλο, μέσω mail λίγες μέρες μετά την κριτική που έγραψε για το τελευταίο της EP και η συζήτηση υπήρξε πολύ ενδιαφέρουσα.
Πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο της digital EP, τώρα μακριά από την πατρίδα, μια νεαρή υπερδραστήρια καλλιτέχνης, που ζει μόνιμα πλέον στο Manchester της Αγγλίας, μας λέει κάποια πράγματα για τον εαυτό της και την μουσική της.


Γνωρίζουμε το όνομα Red Aura. Ποιό είναι το πραγματικό σου όνομα;

Το πραγματικό μου όνομα θα ήθελα να το κρατήσω κρυφό μιας και εμφανίζομαι παντού ως Red Aura, αλλά δε νομίζω να με βλάψει να σου πω το μικρό μου. :P Χριστίνα με λένε.

Ξέρω πως είσαι μια ελληνίδα που έφυγε για το εξωτερικό. Σε ποια χώρα πήγες και που σε βοήθησε μουσικά αυτό;

Πήγα Αγγλία. Δεν ξέρω αν με βοήθησε μουσικά το ότι μετακόμισα στο νησί, ή το ότι έφυγα μακριά από τη μιζέρια της Ελλάδας. Σίγουρα όμως ένιωσα πιο εμπνευσμένη και ελεύθερη. Άρχισα να γράφω σχεδόν αμέσως, σηκωνόμουν ξημερώματα με ιδέες και έγραφα στίχους, απαγγελίες, μελωδίες...

Πες μας λίγα πράγματα για την καλλιτέχνη Red Aura.

Δεν έχω πολλά να πω για τον εαυτό μου. Είμαι καλλιτέχνης σε ότι κι αν κάνω, δεν διχάζω τον εαυτό μου. Είμαι τελειομανής αλλά μερικές φορές μου κάνω το χατίρι να μην με κρίνω τόσο αυστηρά!


Σε ποιό είδος μουσικής κατατάσσεις την μουσική που παίζεις και ποιός ο λόγος που εκφράζεσαι με αυτό το είδος.
Το είδος της μουσικής που γράφω είναι experimental/dark ambient/noise/noise ambient-αναλόγως το κομμάτι.. δεν είναι όλα ίδια. Ο λόγος που εκφράζομαι με αυτό το είδος είναι άγνωστος! Όταν άρχισα να γράφω, δεν είχα ακούσματα αυτού του είδους, μου βγήκε φυσικά, απλά συνέβη! Έτσι απλά! Έχε υπόψη σου όμως ότι ασχολούμαι και με άλλα είδη μουσικής και δουλεύω και σε άλλα μουσικά projects όπου κυρίως τραγουδάω και γράφω στίχους. Ένα από αυτά είναι οι Inside You, που το είδος αυτού είναι avantgarde.


Ποιες είναι οι μουσικές σου επιρροές;

Αγαπημένα bands είναι οι Porcupine Tree, Tool, Raised By Swans, Puressence, Joy Division, Perfect Circle, Queens Of The Stone age... έχω πολλά διαφορετικά είδη ως αγαπημένα μου. Αλλά επιρροές μεγάλες είναι ο Steven Wilson (Porcupine Tree/Blackfield/No-man/Bass Communion etc) και ο Eric Howden (Raised By Swans).


Το troubled mind φαντάζομαι πως έχει σαν θέμα προσωπικούς προβληματισμούς. Πόσο δύσκολο ήταν να τους εκφράσεις μουσικά, μιας και τα τραγούδια σου δεν στηρίζονται στους στοίχους τους.
Καλά το έχεις φανταστεί, έχει να κάνει με τους προσωπικούς προβληματισμούς του καθενός μας, τα ερωτήματα που θέτουμε στον εαυτό μας καθημερινά, το πως μερικές φορές μας μειώνουμε μέσα στις σκέψεις μας, χωρίς να το θεωρούμε κακό ή περίεργο. Δεν ήταν δύσκολο να τους εκφράσω μέσω της μουσικής μου. Η μουσική είναι συναίσθημα. Σου δίνει πιο πολλά από τους στίχους. Μερικοί άνθρωποι βρίσκουν το νόημα της μουσικής προφανές, όσο ακούνε δημιουργούν εικόνες, σκηνές στο μυαλό τους, πράγμα πολύ μαγικό και πιο βαθύ από τους στίχους.


Γενικά, από πού μπορείς να αντλείς θέματα για τα τραγούδια σου;

Μπορεί να είναι ένα όνειρο, μπορεί μια προσωπική εμπειρία, μια σκέψη, μια ταινία, ένα άλλο τραγούδι που μπορεί να με εμπνεύσει ως θέμα για το επόμενο κομμάτι. Μπορεί το θέμα να έρθει όσο γράφω!

Έχεις ηχογραφήσει άλλα τραγούδια πέρα από αυτά που έχεις στο troubled mind?
Ναι φυσικά! Υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα στο http://soundcloud.com/red-aura, έχω μισοτελειωμένα, έχω τα κρυφά μου, που τα φυλάω για άλλες κυκλοφορίες και φυσικά, υπάρχουν πολλά από συνεργασίες που θα δημοσιευθούν αργότερα.


Με ποιον τρόπο προωθείς την μουσική σου; Υπάρχει από πίσω κάποια εταιρία ή όλα είναι προσωπική δουλειά;
Όχι δεν υπάρχει καμία εταιρεία δυστυχώς ή ευτυχώς, η προώθηση γίνεται από εμένα την ίδια μέσω internet. Όμως προσπαθώ πάντα να απευθύνομαι σε άτομα που είτε έχουν δείξει ενδιαφέρον για τη μουσική μου στο παρελθόν, είτε τους αρέσει το συγκεκριμένο είδος. Δυστυχώς είναι μετρημένοι στα δάχτυλα, αλλά ευτυχώς υπάρχουν! :)


Σκέφτεσαι για ζωντανές εμφανίσεις; Αν ναι που;

Εχω αρχίσει και το σκέφτομαι, γιατί μου το ζητάνε αλλά είναι δύσκολο στο είδος μου. Όσο αφορά το που, Αγγλία. Σίγουρα πριν κάνω κάτι τέτοιο θα πρέπει να έχω περισσότερο υλικό διαθέσιμο.


Ευχαριστώ για τον χρόνο σου, σου εύχομαι καλή επιτυχία και ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά.


Contact Information      Red Aura

Website

Facebook http://facebook.com/red.aura.music