10 Δεκεμβρίου 2012

#11. Grizzly Bear - Shields



Άλλο ένα ιδιόρρυθμο κομμάτι στο ετερόκλητο φετινό παζλ που αποτελεί τη λίστα των αγαπημένων μου δίσκων για τη χρονιά.

Εδώ, η υπερβολικά ίσως chill out για τα γούστα μου νότες δεν με αποθάρρυναν από το να περάσω αρκετές ώρες του φετινού, μεταβατικού μου φθινοπώρου ακούγοντας το άλμπουμ.

Πρόκειται για έναν δίσκο που με κέρδισε αμέσως μόλις ξεπέρασα τις αντικειμενικές δυσκολίες του ενίοτε δύσπεπτου, για το mainstream αφτί μου, ήχου.  Μελωδικό άλμπουμ , με τα ψυχεδελικά του στοιχεία σε βαθμό όχι απλά ανεκτό αλλά σχεδόν ονειρικό. Καμία σχέση  με far-fetched για το γούστο μου, απόπειρες τύπου Swans ή  Bon Iver.

Η ιδανική ισορροπία μελωδικού και κατανοητού με alternative και indie ήταν εκείνη που έφερε το τελευταίο άλμπουμ των Grizzly Bear μια ανάσα από το top 10 μου, παρόλο που σαν συνολική προσπάθεια ήταν κατώτερη από τις προηγούμενες τους προσπάθειες.

The story so far:


12.  BaronessYellow & Green
13. The HivesLex Hives
14. Nada SurfThe Stars are indifferent to astronomy  
15.  Ty Segall BandSlaughterhouse
16. King TuffKing Tuff  

17. Green DayDOS!
18. SoundgardenKing Animal 
19. RaveonettesObservator
20. Rush – Clockwork Angels