30 Νοεμβρίου 2013

Blogovision 2013 Kickoff

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο απραξίας -του blog, γιατί κατά τα άλλα το '13 υπήρξε για μένα γεμάτη χρονιά- , ξεσκόνισα τα τεφτέρια με τα άλμπουμ που έχω ακούσει μέσα στο έτος, για να καταλήξω στα 20 αγαπημένα μου.


Η διαδικασία


Μέσα στο χρόνο, ξεκίνησα να ακούω συνολικά 132 φετινά άλμπουμ (!), σε πολλά εκ των οποίων δεν κατάφερα να φτάσω ούτε μέχρι το τρίτο ή το τέταρτο κομμάτι. 

Ναι, η υπομονή μου με τη μουσική που δεν μου αρέσει λιγοστεύει χρόνο με το χρόνο.

Το indie μουσικό trend των άλμπουμ που "δεν ακούγονται" επίσης με νευριάζει αφάνταστα. (απορώ ποιοι πήγαν και ψήφισαν πέρυσι Swans;!)

Παράλληλα όμως, παρατηρώ ότι αυξάνεται και η ένταση με την οποία ζω την εμπειρία της μουσικής, η οποία πραγματικά μου αρέσει.

Επίσης τα γούστα μου γίνονται πιο ποπ.

Τα αντικειμενικά μου κριτήρια


Ψηφίζω λοιπόν, ξεκινώντας από αύριο, τους 20 δίσκους, που αγάπησα (που να προλάβω να αγαπήσω κάτι μέσα σε λίγους μήνες;) η εμπειρία των οποίων με στιγμάτισε στο μεγαλύτερο βαθμό μέσα στη χρονιά που μας αφήνει όπου να'ναι.

Ψηφίζω τα άλμπουμ τα οποία άκουσα περισσότερο και αισθάνθηκα πιο ευχάριστα ακούγοντάς τα.

Ψηφίζω έναν αχταρμά από μουσικά είδη, τόσο "ό,τι να'ναι" όσο τα γούστα μου, αιτιολογώντας δήθεν αντικειμενικά.

Spoiler Alert:
Δεν ψηφίζω Arcade Fire, γιατί τους βρίσκω flat και βαρετούς. Και γιατί θα βγουν νο.1.



Εύφημος μνεία 

(aka shortlisted albums που για λίγο δεν μπήκαν στη δική μου 20άδα σε τυχαία σειρά)
  • Ty Segall - Sleeper
  • Alice in Chains - The Devil Put the Dinosaurs Here
  • 65daysofstatic - Wildlight
  • Purson - Leaning On a Bear
  • Torres - Torres
  • Cults - Static
  • Savages- Silence Yourself
  • Carcass - Surgical Steel
  • Justin Timberlake - The 20/20 Experience
  • Kodaline - In A Perfect World
  • Deep Vally - Your Love
  • Miles Kane - Don't Forget Who You Are



Ρίξε αν θες μια ματιά τι ψήφισα στην Blogovision 2012.