15 Δεκεμβρίου 2013

#6. The National - Trouble Will Find Me

Σύνοψη - Το άλμπουμ σε μία φράση:

Ένα από τα καλύτερα indie rock συγκροτήματα όλων των εποχών στην καλύτερη στιγμή της πλούσιας πορείας του, πλαισιώνει με ευφυείς, κοφτερούς και αυτοαναφορικούς στίχους, αξιομνημόνετα μελωδικά κομμάτια.


Highlight:

Ίσως η πιο δύσκολη επιλογή, αλλά μάλλον κάτι ήξεραν, που ονόμασαν το δίσκο τους Trouble Will Find Me, από το στίχο αυτού του τραγουδιού.
 


Encore - Extra σχόλια: 

  • Με ρώτησε ένας φίλος μου γιατί δεν το έβαλα #1. Του απάντησα, "επειδή υπήρχαν πέντε πιο αγαπημένα μου φετινά άλμπουμ"... Τόσο απλά
  • Σε ένα παράλληλο σύμπαν, όπου θα ψήφιζα τον καλύτερο δίσκο της χρονιάς και όχι απλώς τον αγαπημένο μου, θα το έβαζα στο νούμερο ένα. Σίγουρα
  • Άκουσα πολύ National φέτος. Έχω κάποια κομμάτια από το δίσκο στο mp3 μου και τα ακούω σχεδόν σε καθημερινή βάση 
  • Χωρίς υπερβολή πάλι (μάλλον υπερβάλλω συχνά), νομίζω ότι θα παίξει δυνατά (αν και είναι νωρίς) και για δίσκος της δεκαετίας


    The Story So Far


     #6. The National - Trouble Will Find Me
     #7. Daft Punk - Random Access Memories
    #8. Deerhunter - Monomania
    #9. Vista Chino - Peace
    #10. Bad Religion - True North
    #11. My Bloody Valentine - M B V
    #12. CHVRCHES - The Bones of What You Believe
    #13. Turin Brakes - We Were Here
    #14. David Bowie - The Next Day
    #15. Bastille - Bad Blood
    #16. Of Montreal - Lousy with Sylvianbriar
    #17. Kavinsky - OutRun
    #18. Suede - Bloodsports
    #19. Vampire Weekend - Modern Vampires of the City
    #20. Nick Cave & The Bad Seeds - Push the Sky Away